به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد سرگزی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای همدان در نشست ارزیابی عملکرد این اداره کل که به منظور ارائه گزارشی از کلیه اقدامات انجام شده در راستای ارائه خدمات بیشتر برگزار شد، اظهار داشت: میز خدمت، خدمات بهینه به مردم و جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع و صرفه جویی در زمان و هزینه است.
وی به بحث اجرای طرح مدیریت سبز در این اداره کل اشاره کرد و افزود: مدیریت سبز به معنای اصلاح الگوی مصرف و مدیریت هوشمندانه برای کمترین آسیب به محیط زیست تعریف میشود.
سرگزی ادامه داد: اجرای مدیریت سبز در راستای صرفه جویی هزینهها در دستگاههای مختلف اجرایی از قبیل: صرفه جویی در هزینههای مختلف و اموری همچون ایجاد پنلهای خورشیدی، صرفه جویی در آب، برق و سوخت، جلوگیری از مصرف بی رویه کاغذ و موارد دیگر است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل یادآور شد: هر اداره با توجه به نوع فعالیتش میتواند از آلایندههای زیست محیطی بکاهد که این امر گامی مثبت برای رسیدن به این هدف متعالی است.
این مسئول در ادامه با اشاره به اقداماتی که در راستای توسعه خدمات الکترونیک انجام شده است، افزود: علاوه بر خدمات مطرح شده، موارد دیگری شامل استفاده از دفاتر پیشخوان، فعالیت سامانه ها، استانداردسازی وب سایت، اصلاح فرآیندها، پست الکترونیک، نظرسنجی و پیشنهادات در سایت، استفاده از فناوریهای نوین در ارائه خدمات در قالب الکترونیکی و اتصال به سامانه رصد جز وظایف این اداره کل است که به جد انجام بهینه آنها در حال اجرا است.
انتهای پیام/ د