رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از تمدید مسابقه خوشنویسی کلک نور تا فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،یوسف نیک انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن گفت: با توجه به درخواست و استقبال هنرمندان خوشنویس، مسابقه خوشنویسی کلک نور تا پایان وقت اداری فردا (دوشنبه ۸ بهمن) تمدید شد.

وی با اشاره به موضوع مسابقه، افزود: این مسابقه با موضوعات اشعار و سروده‌های انقلابی، شعار‌های دوره انقلاب، رهنمود‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن به آیین نامه شرکت در مسابقه اشاره کرد وگفت: شرکت در این مسابقه برای همه علاقمندان آزاد است و هنرمندان می‌توانند آثار خود را در قالب خط نستعلیق ارائه کنندو تکمیل فرم تقاضای شرکت در مسابقه الزامی است.

یوسف نیک انجام با بیان اینکه، هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ٣ اثر به این مسابقه ارسال کند، افزود: هر یک از آثار، از سوی این اداره برچسب مخصوص شرکت در مسابقه دریافت خواهند کرد و حداقل اندازه آثار ارسالی ٥٠× ٣٥ و حداکثر آن ٧٠ × ١٠٠ به صورت قاب شده باشد.

وی ادامه تصریح کرد: هیات داوران از اساتید پیشکسوت و صاحب نظر رشته خوشنویسی استان خواهند بود که اسامی ایشان متعاقبا در سایت    fuman@farhang.gov.ir   اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام / ق

 

   مسابقه  خوشنویسی کلک نور تا فردا تمدید شد                       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.