حجت الاسلام قندهاری گفت: در سطح استان سمنان دو هزار و نهصد و بیست برنامه در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: در چند روز اخیر نشست‌های خبری با مسئولین ۱۴ کارگروه ستاد بزرگداشت انقلاب اسلامی استان سمنان برگزار شد و مسئولین به تشریح برنامه‌های این کارگروه‌ها پرداختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در دهه مبارک فجر در شهرستان گرمسار ۶۴۰ برنامه و در شهرستان دامغان ۳۴۰ برنامه و در شهرستان آرادان ۴۰ برنامه و در شهرستان شاهرود ۷۴۰ برنامه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برنامه‌های شهرستان‌های مختلف در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در شهرستان میامی ۴۰ برنامه و در شهرستان سرخه ۱۴۰ برنامه و در شهرستان مهدیشهر ۱۴۰ برنامه و در شهرستان سمنان ۸۴۰ برنامه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرستان‌های مختلف در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در سطح استان مجموعا دو هزار و نهصد و بیست برنامه در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: حضور در مزار شهدا در ساعت ۹ و نیم صبح روز ۱۲ بهمن ماه در کل استان و رژه موتوری از مهمترین برنامه‌ها در استان سمنان است.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به مهمترین برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان گفت: نواختن زنگ انقلاب در روز ۱۳ بهمن ماه و تجمع ایثارگران و تجمع بانوان در روز‌های دهه مبارک فجر از مهمترین برنامه‌ها در دهه مبارک فجر در استان سمنان است.

انتهای پیام / گ

نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب با اصحاب رسانه استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.