مسئول کارگروه ورزش و جوانان ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: ۴۱۰ برنامه برای کل استان سمنان در این کارگروه پیش بینی شده است.

جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان مسئول کارگروه ورزش و جوانان ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان در جلسه نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب با اصحاب رسانه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به برنامه‌های این کارگروه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان گفت: ۴۱۰ برنامه برای کل استان سمنان در این کارگروه پیش بینی شده است.

مسئول کارگروه ورزش و جوانان ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی در استان سمنان ۳۹ مجموعه ورزشی وجود داشت و در حال حاضر در استان سمنان ۲۱۵ مجموعه ورزشی وجود دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های این کارگروه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان تصریح کرد: همایش پیاده روی خانوادگی در روز ۱۲ بهمن در استان سمنان پیش بینی شده است.

جانعلی مسئول کارگروه ورزش و جوانان ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: همایش ورزشکاران و جشنواره بازی‌های بومی محلی از جمله برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر در استان سمنان پیش بینی شده است.

مسئول کارگروه ورزش و جوانان ستاد چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به کسب ده‌ها افتخار ورزشی در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی در استان سمنان گفت: تلاش می‌کنیم به استعداد یابی و ورزش پایه توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام / گ

نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب با اصحاب رسانه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.