عضو شورای شهر تهران با انتقاد از به پایان رسیدن مهلت قانونی برای ارائه بودجه ۹۸ گفت: امیدوارم در این بودجه به رقم تبعیض دو برابری سرانه بودجه مناطق شمال و جنوب شهر پایان داده شود.

کاظمیدرخواست فراهانی برای پایان دهی به تبعیض در بودجه شمال و جنون تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۷ بهمن ماه) برگزار شد، با بیان اینکه بودجه به عنوان سند مدیریت مالی و عملکردی یک ساله مدیریت شهری مهم‌ترین ابزار برای تعیین جهت‌گیری‌ها و فعالیت‌های شهرداری است، اظهار کرد: باید سند بودجه جامع، واقعی، دقیق و انعطاف پذیر باشد و در موعد مقرر برای تصویب به شورای شهر ارائه شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ماده ۶۷ قانون شهرداری‌ها تصریح کرد: شهرداری مکلف است تا روز آخر دی ماه بودجه سالیانه خود را به انجمن بیاورد و انجمن باید قبل از اسفند هر سال آن را رسیدگی و تصویب کند.

فراهانی با بیان اینکه اکنون بعد از گذشت یک هفته از آخرین مهلت قانونی، لایحه از سوی شهرداری به شورا نیامده است، گفت: بر همین اساس برای ارائه به موقع بودجه سال ۹۸ به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

وی افزود: امیدوارم با اقدام موثر و به موقع آقای حناچی هر چه سریع‌تر لایحه بودجه ۹۸ ارائه شود و به روند تبعیض دو برابری سرانه بودجه در برخی از مناطق شمالی و جنوبی پایان و برای تهران اقدامی مناسب انجام دهیم.

انتهای پیام/

انتقاد عضو شورای شهر تهران از پایان مهلت قانونی ارائه بودجه ۹۸ شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار