مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت: این شرکت اولین صنعت سنگین کشور است که نیاز‌های صنعتی کشور را پشتیبانی می‌کند.

شرکت ماشین سازی اراک اولین صنعت سنگین کشور/ تولیدات ۱۰۰ میلیون یورویی در سال، دم دستی ترین درآمد کارگران کارخانهصفری مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: شرکت ماشین سازی اراک بزرگترین تولید کننده تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی صنایع نفت و گاز حمل و نقل سیمان و معدن در کشور است که ارزش تولیدی آن به  ۱۰۰ میلیون یورو در سال می رسد و در صورت حمایت از سوی دولت توانایی تولیدی آن به ارزش ۵۵۰ میلیون یورو در سال را نیز دارد.

وی اضافه کرد:  از توانایی‌ها و فعالیت‌های این شرکت می‌توان به طراحی و ساخت و نصب و راه‌اندازی تجهیزات نیروگاهی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک ادامه داد: انواع مخازن ذخیره مخازن تحت فشار سیار و ثابت برج‌های تقطیر مبدل‌های حرارتی ایرکولر‌ها مخازن کروی هیتر‌های غیرمستقیم گاز شیرآلات تحت فشار و تجهیزات سرچاهی دکل‌های حفاری از جمله تولیدات این شرکت است.

صفری افزود: شرکت ماشین سازی اراک اولین صنعت سنگین کشور است که نیاز‌های صنعتی کشور و صنایع بنیادین را پشتیبانی می‌کند و با تجربه، قابلیت‌ها و توانایی‌های علمی فنی و تخصصی، تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن توانایی انجام پروژه‌های بزرگ ملی را دارا و قادر به تولید انواع محصولات فلزی است.

وی بیان کرد: انواع پمپ‌های تخصصی برای صنعت نفت و گاز انواع جرثقیل انواع پل و سازه‌های فلزی دیگ‌های آبگرم محور و چرخ قطار انواع گلوله‌های فولادی ماشین کاری سنگین گروه‌های صنعت ساخت و نصب ماشین آلات و تجهیزات از دیگر فعالیت‌های این کارخانه است.

صفری تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار نفر در شرکت مشغول به فعالیت هستند که با افزایش تولید این شرکت توانایی جذب ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر برای اشتغال را دارد.

انتهای پیام / ج

ماشین سازی اراک نیاز‌های صنعتی کشور و صنایع بنیادین را پشتیبانی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.