نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: تمامی مسئولان موظف به معرفی دستاورد‌های چهل ساله نظام اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شهرکرد، با اشاره به برکات بی نظیر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: تمامی مسئولان موظف به معرفی و قرار دادن دستاورد‌های چهل ساله نظام در دولت‌های مختلف، در معرض دید همگان هستند.

نکونام افزود: انقلاب اسلامی ایران در راستای آرمان بلند اسلام، قرآن، مکتب نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شکل گرفت و در تلاش و جهاد چهل سال اخیر برای تناور کردن درخت انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی به مردم انجام شد.

وی با بیان اینکه تاکنون تمام توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بی نتیجه مانده و خواهد ماند تأکید کرد: مراقبت و حفظ وحدت از سوی مردم و مسئولان برای اعتلای نظام اسلامی ضروری است.

گفتنی است: نمایشگاه موزه عبرت، روز شنبه ۶ بهمن ۹۷ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور جمعی از مدیران چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گشایش یافت و به مدت یک ماه برپا می‌باشد.

در این نمایشگاه، گوشه‌هایی از اقدامات و شکنجه‌های دژخیمان رژیم پهلوی علیه مبارزان انقلاب اسلامی در قالب عکس و پوستر، در معرض دید عموم قرار دارد.

انتهای پیام/ش

برپایی نمایشگاه موزه عبرت در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار