مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سهمیه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد برای عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش ۳ نفر اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ثبت نام داوطلبین شورای عالی آموزش و پرورش در کهگیلویه وبویراحمد از ۲۹ دیماه آغاز شده است و تا ۱۲ بهمن سال جاری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دارندگان مدرک دارای کارشناسی ارشد با ۱۲ سال سابقه کار می‌توانند در انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش شرکت نمایند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان رکن بالا دستی در سیاست گذاری یاد کرد و ابراز داشت: جلب مشارکت فرهنگیان در تصمیم گیری‌های کلان به عنوان مهم‌ترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش است.

وی گفت: پیشرفت و اعتلای تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی با همراهی منابع انسانی محقق می‌شود.

هادی زارع پور تصریح کرد: بر اساس شیوه نامه وزارت، ۳ صاحب نظر عضو شورای عالی آموزش و پرورش بر اساس رأی مستقیم فرهنگیان برگزیده شده و به شورای معاونین وزارت معرفی می‌شوند، که پس از تأیید به عضویت شورای عالی آموزش و پرورش در می‌آیند و حکم منتخبین با امضای ریاست جمهوری صادر می‌شود.

وی عنوان کرد: مدیران و معاونان مدارس، آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مشاوران، مربیان و استادکاران کهگیلویه و بویراحمد که دارای شرایط لازم هستند می‌توانند به عنوان داوطلب در این انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/غ

ثبت نام از داوطلبین شورای عالی آموزش و پرورش در کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.