استاندار چهارمحال و بختیاری، بر اهمیت تلاش همه جانبه مسئولان برای اعتلای جمهوری اسلامی تأکید کرد.

تلاش مسئولین در راستای تضمین بقای نظام جمهوری اسلامیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح نمایشگاه موزه عبرت در شهرکرد گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، موظف به همکاری، همراهی، مشارکت و تلاش برای کمک به اعتلای جمهوری اسلامی هستند.

وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه موزه عبرت، وزارت اطلاعات را مجموعه‌ای امنیت ساز و سلامت ساز در کشور بیان کرد و گفت: سلامت مدیریت و مجموعه نظام، نیازمند همکاری همه جانبه است.

عباسی افزود: کمک به تصمیم‎گیری بهتر و ارتقای امنیت و ساختار سیاسی کشور از مهم‎ترین وظایف سربازان گمنام امام زمان (عج) از طریق داده‌های اطلاعاتی می‌باشد.

گفتنی است: نمایشگاه موزه عبرت، روز شنبه ۶ بهمن ۹۷ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور جمعی از مدیران چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گشایش یافت و به مدت یک ماه برپا می‌باشد.

در این نمایشگاه، گوشه‌هایی از اقدامات و شکنجه‌های دژخیمان رژیم پهلوی علیه مبارزان انقلاب اسلامی در قالب عکس و پوستر، در معرض دید عموم قرار دارد.

انتهای پیام/ش

برپایی نمایشگاه موزه عبرت در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار