خوزه لوئیس سیلوا، فرستاده نظامی ونزوئلا در آمریکا ضمن اعلام حمایت از خوان گوایدو، رهبر مخالفان دولت فعلی ونزوئلا، به واشنگتن پناهنده شد.

فرستاده نظامی ونزوئلا در آمریکا از خوان گوایدو حمایت کرده و به آمریکا پناهنده شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سرهنگ خوزه لوئیس سیلوا، فرستاده عالی نظامی ونزوئلا در آمریکا در سفارتخانه این کشور در آمریکا، ضمن اعلام حمایت از خوان گوایدو، رهبر مخالفان دولت فعلی ونزوئلا، به واشنگتن پناهنده شد و از نظامیان این کشور خواست که گوایدو را به رسمیت بشناسند!

سرهنگ خوزه لوئیس سیلوا طی یک پیام ویدئویی از دفتر کارش در سفارتخانه واشنگتن گفت: از مردم ونزوئلا می‌خواهم که خوان گوایدو را به عنوان تنها رئیس‌جمهور مشروع به رسمیت بشناسند.

سیلوا همچنین در تماس تلفنی با رویترز گفت که دیگر نیکلاس مادورو را رئیس‌جمهور ونزوئلا نمی‌داند و خواستار برگزاری انتخابات شد.

گوایدو نیز در صفحه شخصی توئیتر خود ضمن استقبال از این بیانیه وابسته نظامی ونزوئلا در آمریکا، از دیگر مردم این کشور و مخصوصا نظامیان ونزوئلا خواست که راه او را در پیش بگیرند.

این در حالیست که نیکلاس مادور به عنوان رئیس‌جمهور منتخب و قانونی مردم ونزوئلا به تازگی دور دوم ریاست‌جمهوری خود را آغاز کرده است. 

هفته گذشته دولت آمریکا به منظور راه‌اندازی کودتای سیاسی در ونزوئلا، خوان گوایدو -رهبر مخالفان دولت قانونی این کشور- را به عنوان رئیس‌جمهور موقت به رسمیت شناخت. با این حال، ارتش ونزوئلا اعلام کرد که در کنار مادورو باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
این خائن وطن فروش رو باس محاکمه و تمام پولایی که خرجش آموزشش کردن رو از حلقومش بکشن بیرون
آخرین اخبار