سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در روسیه گفت اندیشکده پژوهش‌های شرق‌شناسی آکادمی علوم روسیه از گروه‌های فلسطینی برای گفتگو درباره پرونده آشتی بین حماس و فتح دعوت کرده است.

سفر گروه‌های فلسطینی برای آشتی بین حماس و فتح به مسکوبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، عبدالحفیظ نوفل، سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در روسیه از دیدار گروه‌های فلسطین در مسکو طی ماه میلادی آینده خبر داد.

نوفل در گفتگو با آناتولی گفت اندیشکده پژوهش‌های شرق‌شناسی آکادمی علوم روسیه از گروه‌های فلسطینی برای گفتگو درباره پرونده آشتی بین حماس و فتح دعوت کرده است.

او گفت که گروه‌هایی که به این گفتگو دعوت شده‌اند، جنبش فتح و حماس و جبهه مردمی آزادی فلسطین و جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل و حزب اتحاد دموکراتیک فلسطین (فدا) و جبهه نبرد خلق فلسطین و جبهه ابتکار ملی فلسطین هستند.

نوفل افزود که این گفتگو از یازدهم فوریه شروع شده و دو الی سه روز طول خواهد کشید و با دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پایان خواهد یافت.

او گفت که این اقدام روسیه تلاش جدی برای شکستن خمود و رکود ایجاد شده در قضیه مصالحه گروه‌های فلسطینی است تا نقش مصر در این قضیه را تقویت کند؛ چرا که جایگزینی برای این نقش وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار