معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : راه روستایی دستور کار مدیریت جدید وزارتخانه است و از زمان حضور وزیر جدید در وزارتخانه برای آن برنامه ریزی کرده است.

راه روستایی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه و منابع وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلابی هستیم که دشمنان آن همیشه چشم به نابودی آن داشته‌اند، ولی شاهد تنومند شدن درخت عظیم انقلاب هستیم که با راهبری حضرت امام آغاز شد.

وی بیان کرد: ۱۷ هزار شهید ترور و توطئه‌ها پشت توطئه‌ها، حادثه طبس، ۸ سال دفاع مقدس و ... با مقاومت مردم عاملی شد که این نظام باقی بماند و بارور شود.

معاون توسعه و منابع وزیر راه و شهرسازی افزود:  رهبری امام در دل مردم جای گرفته بود و نظام را از مسیر سنگلاخ‌ها عبور داد، امروز نیز این وظیفه را مقام معظم رهبری برعهده دارند.

سیدعلایی مطرح کرد: استان اصفهان به عنوان نگین استان‌های کشور که با وسعت بزرگ ۶.۵ درصد از بخش کشور را به خود اختصاص داده است و محور شمال به جنوب و شرق به غرب است و نقش مهمی در حمل و نقل کشور دارد.

وی اذعان کرد: در مدت حضور غلامی در استان اصفهان به ویژه در حوزه بازآفرینی شهری اتفاقات خوبی رخ داد که از تمامی زحمات او تشکر می‌کنیم.

معاون توسعه و منابع وزیر راه و شهرسازی افزود: در این حوزه با دستور رئیس جمهور به دنبال آن هستیم که اقدامات خوبی انجام دهیم، راه روستایی دستور کار مدیریت جدید وزارتخانه است و از زمان حضور وزیر جدید در وزارتخانه برای آن برنامه ریزی کرده است؛ برنامه اصلاح نظام اداری از طرح‌هایی است که به دنبال آن هستیم و در قالب ۱۰ برنامه به جد دنبال می‌کنیم.

سیدعلایی اضافه کرد: در اصلاح ساختار و کاهش تصدی اقداماتی برداشته شد و انتقال مدیریت راهداری کار بزرگی بود که عملیاتی شد و این موضوع باعث افزایش بازدهی در حوزه راهداری خواهد بود؛ مدیریت سرمایه انسانی از محور‌های دیگر تغییر است که در این طرح در مرحله اول برای پذیریش ۳۰۰ نفر برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: طرح شناسایی شایستگی‌ها و سرمایه‌های اجتماعی را آغاز کردیم و برای شناسایی و آموزش این عزیزان که در آینده بتوانند مدیران خوبی تربیت شوند، آغاز شده است و امیدواریم همه نیرو‌های وزارتخانه را رصد کنیم و افراد برگزیده با گذراندن دوره‌های برگزار شده بتوانیم مدیرانی را برای آینده تربیت کنیم.

معاون توسعه و منابع وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: خدمت کردن در نظام اسلامی توفیق بزرگی است و باید بر خود ببالیم که این توفیق به ما داده شده است و مجموع وزارت راه و شهرسازی در تمامی حوزه‌ها، در جهت خدمت بی‌منت به مردم تلاش می‌کند و در جهت تحقق این موضوع کار را دنبال می‌کند.

سیدعلایی ادامه داد: یکی از اصول ما در وزارتخانه این است که تمام مدیران ما و مدیران ارشد از داخل خود مجموعه وزارت‌خانه و ادارات انتخاب شوند؛ امیرخانی هم از همین رو انتخاب شد که ۲۲ سال سابقه کار در اداره کل راه و شهرسازی داشتند و درسمت مختلف فعالیت داشته است.

وی خطاب به مدیرکل جدید گفت: نیاز به کار جهادی داریم و باید خدمت بی‌منت به مردم داشته باشد، زمان می‌گذرد و باید توجه داشت که فرصت برای خدمت به مردم بسیار کوتاه است.

انتهای پیام/م

سخنان معاون توسعه و منابع وزیر راه و شهرسازی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.