مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان، کشف استعدادهای برتر را یکی از مقتضیات مسیر پرفراز و نشیب آموزش عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم نعیمی، مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان در گردهمایی مدیران مقطع ابتدایی گفت: کشف استعدادهای برتر یکی از مقتضیات مسیر پرفراز و نشیب آموزش است که می تواند نتایج پربار و درخور نگرشی را برای همه متصدیان عرصه آموزش به ارمغان بیاورد و راه پرفراز و نشیب آموزش را هموار کند.

کشف استعدادهای برتر یکی از مقتضیات مسیر پرفراز و نشیب آموزش است

وی در تشریح طرح شهاب بیان داشت:کشف کردن استعدادهای برتر آموزش دهندگان علم و فراگیران دانش را یاری داده و رسیدن به اهداف آموزشی را تسریع و تسهیل می بخشد، به طوری که امروزه شاهد جولان پیشرفت های تحصیلی در جولانگاه مدارس هستیم.

نعیمی اظهار کرد: کشف استعدادهای برتر آنچنان از اهمیت و جایگاه منیعی برخوردار است که مدیران مدارس موفق و برگزیده هم یکی از طُرُق رسیدن به چنین مرتبه رفیعی را التفات و تدقیق در کشف استعدادهای برتر می دانند.

در ادامه حیدری، رییس اداره استعدادهای درخشان استان خوزستان در این جلسه موفقیت طرح شهاب را در گرو شناسایی هوشمندانه و هدایت دقیق استعدادهای برتر دانست و اذعان داشت: این طرح یاری رسان کشف خلاقیت های نهفته در دانش آموزان است.

کشف استعدادهای برتر یکی از مقتضیات مسیر پرفراز و نشیب آموزش است

عیسی دحیماوی، معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش دشت آزادگان با توجه به درپیش بودن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر در مدارس تصریح کرد: بیست و دوم بهمن روز به بار نشستن مبارزات مردم مسلمان و کشیدن مهر بطلانی بر حکومت، ظلم و ستم بیش از ۵۰ سال حکومت پهلوی است و این، اهمیت آن روز را بیش از پیش برما روشن می سازد.

وی از مراسم با شکوه، حضور یکپارچه و فریاد یک صدای راهپیمایان به عنوان خاری در چشم و مشتی بر دهان مستکبران و بدخواهان این نظام نام برد.

کشف استعدادهای برتر یکی از مقتضیات مسیر پرفراز و نشیب آموزش است

انتهای پیام/گ

لزوم کشف استعدادهای برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.