به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ چهارم بهمن ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

کنگره آمریکا پس از ۳۵ روز با بازگشایی دولت ترامپ موافقت کرد
مجلس نمایندگان آمریکا به اتفاق آرا بودجه‌ای را برای بازگشایی موقت نهاد‌های فدرال تصویب و آن را برای امضا و تبدیل شدن به قانون برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور ارسال کرد.

مرضیه هاشمی: با من همانند یک برده رفتار شد
خبرنگار و گوینده آمریکایی‌الاصل شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی پس از آزادی از زندان گفت که در بازداشتگاه آمریکا با او مانند یک برده رفتار شده و هیچ احترامی برای حقوق او قائل نشده‌اند.

کشف تونل سه کیلومتری داعش در استان الانبار عراق
سازمان اطلاعات نظامی عراق از کشف تونلی به طول سه کیلومتر در استان الانبار خبر داد که تروریست‌های داعش از آن استفاده می‌کردند.

افشاگری وال استریت ژورنال درباره نقش آمریکا در بحران ونزوئلا

روزنامه وال استریت ژورنال در مطلبی از نقش دولت آمریکا در بحران سیاسی ونزوئلا و کودتای نافرجام علیه رئیس‌جمهور این کشور پرده برداشت.

بازداشت یک آمریکایی که رزومه کاری خود را برای داعش فرستاده بود! + تصاویر
یک جوان آمریکایی که رزومه کاری خود را برای داعش فرستاده و سپس به این گروه تروریستی پیوسته بود، بدست نیرو‌های دموکراتیک خلق سوریه بازداشت و به آمریکا بازگردانده شد.

کره‌جنوبی سومین واردکننده سلاح‌های آمریکایی در جهان
کره‌جنوبی با خرید شش میلیارد و هفتصد و سی میلیون دلار سلاح از آمریکا، به سومین واردکننده تسلیحات آمریکایی در جهان تبدیل شده است.

یازدهمین شنبه اعتراضات جلیقه‌زردها/ آماده‌باش ۱۰۰ گردان پلیس ضد شورش در خیابان‌های فرانسه
در یازدهمین شنبه متوالی، ۱۰۰ گردان پلیس ضد شورش با آخرین تجهیزات در مقابل معترضان به نظام سرمایه‌داری صف‌آرایی کرده‌اند.

دمشق، آنکارا را به نقض قرارداد ۱۹۹۸ آدانا متهم کرد
وزارت خارجه سوریه اعلام کرد ترکیه از سال ۲۰۱۱ توافق آدانا در ارتباط با مبارزه با تروریسم را نقض کرده است.

وال استریت ژورنال: توان پدافند موشکی روسیه، قدرت هوایی آمریکا را به چالش می‌کشد
وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت قدرت دفاع هوایی روسیه، آمریکا را وادار به بازنگری در زمینه قدرت دفاع هوایی خود کرده است.

تعطیلی دولت آمریکا ۶ میلیارد دلار به اقتصاد این کشور خسارت وارد کرد
تعطیلی ۳۵ روزه دولت آمریکا دست‌کم ۶ میلیارد دلار به اقتصاد این کشور یعنی مبلغی بیشتر از بودجه درخواستی برای ساخت دیوار مکزیک، زیان وارد کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار