رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران هلال احمر مازندران هفته گذشته در ۵۹ حادثه امدادرسانی کردند.

سید علی نصیرخوانی رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تیم‌های امداد ونجات بین شهری استان مستقر در پایگاه‌های محور‌های مواصلاتی موفق شدند خدمات موردنیاز را به ۳۴ سانحه جاده ای، ۹ حادثه شهری، ۳ حادثه کوهستان، یک حادثه برف و کولاک و همچنین به ۱۲ فقره از مراجعان حضوری به پایگاه‌ها و پست‌های امدادی ارائه کنند.


بیشتر بخوانید: امدادرسانی هلالی‌ها به ۱۴۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف در جاده چالوس +تصاویر


وی افزود: انتقال ۳۸ مصدوم به مراکز درمانی از دیگرخدمات جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته بوده است.

وی گفت: در این عملیات‌ها ۳۱۸ نفر روز نجاتگر و امدادگر در قالب ۸۲ تیم عملیاتی با بکارگیری ۵۴ دستگاه روز آمبولانس و خودرو‌های امدادی و پشتیبانی مشارکت داشتند.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مازندران افزود: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با تمام ظرفیت و تجهیزات کامل امداد و نجات آماده هستند تا درصورت بروز هرگونه حوادث احتمالی به کمک شهروندان بشتابند.

نصیرخوانی از همه شهروندان خواست: هنگام بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و به هشدار‌ها و توصیه‌های امدادی توجه کامل کنند.

انتهای پیام/ م

پوشش امدادی ۵۹ حادثه به مدت یک هفته در مازندران

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار