سرمربی تیم بانوان خانه بسکتبال بندرعباس مشکلات مالی و بی توجهی مسئولان را مهمترین دلایل باخت این تیم مقابل دانشگاه آزاد تهران عنوان کرد.

هنگامه هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال بانوان خانه بسکتبال بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: مشکلات مالی و بی توجهی مسئولان مهمترین دلایل باخت این تیم مقابل دانشگاه آزاد تهران است.
وی افزود: بازیکنانم مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران بازی خوبی به نمایش گذاشتند، اما واقعیت این است که با مشکلات مالی موجود و بی توجهی مسئولان زورمان به این تیم پرمهره و مدعی نرسید.
سرمربی تیم بانوان خانه بسکتبال بندرعباس گفت: مشکلات مالی از ابتدای فصل تمرکز بازیکنان را بهم ریخته و تاکنون مسئولان برای رفع آن اقدام خاصی انجام نداده اند.
هنگامه هنگام پور با اشاره به اینکه در مسابقه برگشت هم شانس زیادی برای کسب پیروزی نداریم، افزود: صعود به مرحله پلی آف و قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر کشور با وجود مشکلات مالی کار بزرگی بوده که بازیکنان و کادر فنی موفق به انجام آن شده اند.
تیم خانه بسکتبال بندرعباس در بازی رفت مرحله پلی آف مسابقات سوپرلیگ بسکتبال بانوان کشور در سالن فجر بندرعباس ۶۰ بر ۴۲ نتیجه را به تیم پر مهره و مدعی دانشگاه آزاد تهران واگذار کرد.
بازی برگشت این مرحله نیز پنجشنبه هفته جاری (۱۱ بهمن) در تهران برگزار می‌شود.
بازی‌های مرحله پلی آف مسابقات سوپرلیگ بسکتبال بانوان کشور به صورت ۲ برد از ۳ مسابقه برگزار می‌شود و تیم پیروز مجموع سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.
در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها تیم خانه بسکتبال بندرعباس با کسب ۱۴ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه ب قرار گرفت و تیم دانشگاه آزاد تهران هم با کسب ۱۸ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه الف ایستاد.
انتهای پیام/ب

شکست تیم خانه بسکتبال بندرعباس مقابل دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار