تمدید مهلت ثبت نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خراسان شمالی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان‌شمالی گفت: مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا ۱۰ بهمن ماه در استان تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون  حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان‌شمالی گفت: مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا ۱۰ بهمن ماه تمدید شد و تاکنون هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون نام‌نویسی کردند.

وی با اشاره به نام نویسی هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون حفظ و معارف قرآن کریم ، افزود: مهلت ثبت‌نام برای علاقه‌مندان تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری تمدید شد و هر فرد می‌تواند در چهار رشته این دوره از مسابقات شرکت کند.

حجت‌الاسلام صالحی نیا گفت: ثبت‌نام در هشت رشته حفظ شامل حفظ جزء ۳۰ ، جزء یک ، سه جزء اول ، پنج جزء اول ، ۱۰ جزء اول ، ۱۵ جزء اول ، ۲۰ جزء اول و حفظ کل انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این آزمون در سه بخش برگزار می‌شود ، افزود: آزمون الکترونیکی این دوره از مسابقات در اول و دوم اسفندماه امسال برگزارشده و آزمون کتبی همزمان با سراسر کشور در نهم اسفندماه و رشته شفاهی از ۱۱ تا ۱۶ اسفند برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در این مسابقات علاقه‌مندان می‌توانند در رشته معارف در رشته‌های ترجمه و مفاهیم و معارف قرآن، تدبر در قرآن، تفسیر قرآن، معارف و حفظ موضوعی قرآن کریم ثبت‌نام کنند.

وی گفت: از دیگر رشته‌های این آزمون در بخش معارف سبک زندگی و سیره معصومین ، معارف و حفظ احادیث نهج‌البلاغه ، مفاهیم نهج‌البلاغه ، مفاهیم صحیفه سجادیه ، ترجمه و مفاهیم قرآن و روخوانی قرآن است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان گفت: در پایان این مسابقات برای کسانی که نمره کتبی آن‌ها بالای ۷۰ و نمره شفاهی آن‌ها بالای ۷۵ باشد گواهینامه رشته مربوطه صادر و کسانی که امتیاز آن‌ها بیش از ۹۰ باشد تقدیرنامه دریافت می‌کنند.

گفتنی است: علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون به سایت www.quranedu.ir مراجعه و تا پایان ۱۰ بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام / ب 

تاکنون هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در خراسان شمالی نام‌نویسی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.