فرماندار اردکان گفت: ۸۵ طرح با ۹۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در در دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۸۵ طرح در حوزه های مختلف در اردکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هادی مقیمی فرماندار اردکان گفت: ۸۵ طرح با ۹۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۸۳ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی در در دهه فجر در این شهرستان  به بهره برداری می رسد.

وی افزود: عملیات گازرسانی به منطقه خرانق، کارخانه تولید آهن اسفنجی وابسته به مجتمع چادرملو با حجم تولید بک و شش دهم میلیون تن در سال و اشتغال ۲۵۰ نفر با ۴۶۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ۸۵ یورو سرمایه گذاری ارزی و کارخانه کاشی ایفا سرام با اشتغال هزار نفر برای زنان سرپرست خانوار از  پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر در اردکان است.

مقیمی گفت: کارخانه شیشه شناور اردکان با ۶۵ نفر اشتغال و ۵۵ هزار میلیارد سرمایه گذاری، کارخانه تولید آهک با ۶۵ نفر اشتغال و ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و کارخانه ذوب فولاد با ۸۵ اشتغال و هزار و ۲۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری از دیگر پروژه هایی است که در دهه فجر افتتاح می شود.

وی ادامه داد: ۲۵۰ واحد صنعتی در سطح ملی و فرا ملی فعالیت دارند که به قطب تولید فولاد و بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات کنجدی است که ۸۰ درصد واردات کنجد کشور در این شهرستان است.

فرماندار اردکان گفت: قبل از انقلاب ۶ مدرسه در اردکان دایر بود در حال حاضر  ۷ دانشگاه و موسسه عالی و ۱۷ هزار دانش آموز و بیش از ۷۰۰ کلاس درس وجود دارد.

وی گفت: شهرستان اردکان دارای ۲۵ هزار واحد مسکن شهری و سه هزار و ۲۵ مسکن روستایی است.

انتهای پیام/ی

۸۵ طرح در حوزه های مختلف در اردکان در دهه فجر افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار