مجید حسن نیا با غلبه بر تمامی حریفان راهی دور پایانی لیگ جهانی کاراته وان فرانسه شد.

حسن نیا اولین فینالیست کاراته ایران در لیگ جهانی فرانسهبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در نخستین روز لیگ جهانی کاراته وان فرانسه که از صبح امروز با حضور ۷۷۶ کاراته کا از ۸۲ کشور در پاریس آغاز شده است، مجید حسن نیا در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم موفق شد با کسب ۵ پیروزی به دیدار پایانی راه یابد.

حسن نیا دور اول با نتیجه ۶ بر یک ماتئو لندی از ایتالیا دارنده طلا جوانان جهان را برد. سپس ۴ بر یک صوفیانه آگوجیل از فرانسه دارنده عنوان سومی جهان در سال ۲۰۱۶ را شکست داد. در سومین دیدار مقابل دارخان اسدیلوف از قزاقستان قرار گرفت و پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی برنده شد و گام به دور بعد گذاشت.

حسن نیا در بازی چهارم ۴ بر ۳ فردوسی فضل علیف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دور نیمه نهایی راه یافت.

او در نیمه نهایی مقابل صعود البشیر از عربستان دارنده یک طلا و ۲ برنز امید‌های آسیا بعد از کسب نتیجه ۳ بر ۳ با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد و به فینال رسید.

حسن نیا برای کسب مدال طلا روز یکشنبه به مصاف آنجلو کریسچنزو ایتالیایی خواهد رفت.

اما در رقابت‌های صبح امروز و در کاتای انفرادی بانوان، نگین باقری در گروه ۶ با دیلارا التیمور از ترکیه، سنا آگلامام از مراکش، شیمزو ناتسوکی از ژاپن، لاتکا کوک از کرواسی، نوریا اسکودرو از اسپانیا، بسیرکا رادولویچ از مقدونیه، هیکارو اونو از ژاپن همگروه بود.

باقری دور اول امتیاز ۲۲.۷۲ را کسب کرد و به عنوان نفر سوم به همراه دیلارو التیمور ترکیه ای، شیمزو ناتسوکی و هیکارو اونو ژاپنی به دور دوم صعود کرد.

او در این دور امتیاز ۲۲.۸۲ را کسب کرد و حدنصاب لازم را بدست نیاورد و از رسیدن به دور سوم بازماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/

نتایج کاراته کاهای ایران در لیگ جهانی فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار