امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان با اشاره به وجود مشکلات و تنگنا‌های کشور گفت:ملت ایران برتمامی مشکلات فائق خواهد شد.

ما در مقابل تحریم‌ها موفق هستیم وترس و وحشتی هم نداریمبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  آیت الله حجتی  امام جمعه موقت کرمانشاه  با اشاره به ماجرای شعب ابی‌طالب و نیز اعمال تحریم‌های ظالمانه توسط دشمنان ملت ایران، گفت:ما مشکلات و تنگنا‌هایی داریم، ولی به فضل خداوند بر تمامی مشکلات فائق خواهیم شد.

وی ضمن ذکر گوشه‌هایی از انفاق‌های اهل بیت (علیهم‌السلام) به مستمندان و نیازمندان، اظهار کرد: یکی از کار‌هایی که باید حتما از اهل‌بیت (علیهم‌السلام) الگوبرداری کرد، همین موضوع انفاق و کمک به نیازمندان است که این موضوع با توجه به شرایط کنونی اقتصادی جامعه باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.

خطیب جمعه کرمانشاه ضمن تبیین شخصیت والا و باعظمت حضرت زهرا (س) از نظر علمی و معنوی، بیان داشت: ایشان دلیل خلقت دنیا و مادر همه انسان‌هاست و این وجود پاک و مطهر بهترین الگو برای ما در تمامی زمینه‌ها است.

وی علت اصلی ازدواج‌های ناموفق را نا‌هم‌خوانی (هم کفو نبودن) زوجین دانست و عنوان داشت: ازدواج باید برای خدا و بر اساس هم‌کفو بودن باشد؛ اگر خداوند حضرت علی (ع) را نمی‌آفرید، هم‌کفوی برای حضرت زهرا (س) پیدا نمی‌شد و اگر حضرت زهرا (س) هم نمی‌بود، حضرت علی (ع) هم کفوی پیدا نمی‌کرد.

وی در پایان با توصیه تقوا و کسب روزی حلال و دوری از معاصی، از نمازگزاران و تمامی ملت ایران خواست در تمامی شئون زندگی حضرت زهرا (س) را الگو و اسوه خود قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند آزادی را از ما بگیرند ادامه داد: ما در مقابل تحریم‌ها موفق هستیم وترس و وحشتی هم نداریم و نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ز

اعمال تحریم‌های ظالمانه توسط دشمنان ملت ایران

برچسب ها: نماز جمعه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.