مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: متخلفین به پرداخت ۹۵۴ میلیارد ریال جزای نقدی در آذربایجان غربی محکوم شدند.

محمد اقوامی مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفت و گو با
خبرنگارمتخلفین به پرداخت ۹۵۴ میلیارد ریال جزای نقدی در آذربایجان غربی محکوم شدند گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از رسیدگی به بیش از ۱۳۱۹۰ فقره پرونده در دهه ماه سال جاری خبر داد.
 
وی با بیان اینکه  پرونده‌های این سازمان در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق کالا مورد رسیدگی قرار گرفته اند ادامه داد: از مجموع ۱۳۱۹۰ فقره پرونده رسیده به تعزیرات حکومتی استان، به سیزده هزار و  ۸۹ پرونده رسیدگی و محکومیت آن‌ها صادر شده است.

اقوامی به محکومیت صاحبان پرونده‌ها به پرداخت جریمه نقدی در ده ماهه سال جاری نیز خبر داد و افزود: متخلفان به پرادخت ۹۵۴ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

افزایش پرونده‌های تخلف کالا و خدمات در سال جاری

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به محکومیت پرونده‌های وارده به تفکیک نوع تخلف گفت: بخش کالا و خدمات با افزایش ۳۲ درصدی با تعداد ۸۹۵۷ فقره پرونده در سال جاری و پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی با داشتن ۴۴۹ فقره پرونده که نسبت به سال قبل کاهش ۱۱ درصدی داشته است و در بخش قاچاق کالا و ارز در سال جاری با افزایش ۷ درصدی با داشتن ۳۷۸۴ ففره پرونده نسبت به مدت زمان مشابه به سال ۹۶ را روبه رو هستیم.

گفتنی است عدم درج قیمت با ۳۱۹۲ فقره و قاچاق کالا با ۳۰۱۳ فقره بیشترین تخلفات گزارش شده در سال جاری به تعزیرات حکومتی استان  هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.