کارشناس فوتبال ایران گفت: تیم ملی کشورمان تاکنون کیفیت لازم را نداشته است، اما موفق شده نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی، کارشناس فوتبال ایران که در دوبی امارات حضور دارد تا دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تماشا کند، بیان کرد: اگر تیم ملی فوتبال ایران در دورترین نقطه کره زمین هم بازی داشته باشد، برای تماشای مسابقه آن می‌روم. نتایج تیم ملی خوب بود، اما به لحاظ بازی شاید کیفیت لازم را تاکنون نداشته است.

او افزود: حریفان ما تاکنون قدرت لازم را برای مقابله با ایران نداشتند و تیم ملی نیز نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم پس از تقابل امشب (پنج شنبه) با چین نیز ایرانی‌ها هرجای دنیا که باشند، خوشحال شوند. صددرصد ایران باید فینالیست و قهرمان جام ملت‌ها شود و مردم تنها انتظارشان از تیم ملی این است.

ویسی ادامه داد: اکنون وقت انتقاد از تیم ملی و ... نیست و باید حمایت کنیم و بعد از آن اگر خواستن همدیگر رو بکشند، مشکلی نیست، اما در حال حاضر وقت حمایت است. امیدوارم مسئولان، مردم و رسانه‌ها از تیم ملی حمایت کنند تا این تیم بتواند قهرمان آسیا شود. هر چقدر از ایران تماس گرفتیم تا به ما بلیت بدهند، این اتفاق رخ نداد و فکر می‌کنم باید لابی کنیم که من اهل این کار نیستم و تنها وظیفه ام حضور در کنار تیم ملی است که تلاش می‌کنم این کار را انجام دهم.

کارشناس فوتبال ایران در مورد بلیت این بازی گفت: از فدراسیون فوتبال بلیتی نگرفتم، اما یکی از خبرنگاران به من بلیت داد که بتوانم بازی را ببینم. تیم ملی فوتبال ایران تاکنون با حریفان قدرتمندی بازی نکرده، اما در مجموع شکل اصلی تیم ملی امشب مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید:

 ایران - چین؛ پرش از دیوار بزرگ برای تحقق یک رویا/ تقابل سامورایی ها و جنگجویان برای حضور در نیمه نهایی

کی روش سر قول خود با مردم ایران می‌ماند

۴۰ دستگاه اتوبوس هواداران تیم ملی را به ابوظبی منتقل خواهند کرد


انتهای پیام/

اظهارات عبدالله ویسی درباره تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
اول بگو خودت کجای فوتبال ایران هستی بعد در مورد کیفیت فوتبال تیم ملی نظر بده .ضمنا" .......
آخرین اخبار