رسانه چینی در مورد دیدار این تیم در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ایران نوشت: تیم ملی ما برادران آسیایی را به چالش می‌کشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت اسپورتس چین در مورد دیدار امشب تیم ملی فوتبال این کشور و تیم ملی کشورمان نوشت: بازیکنان تیم ملی چین می‌توانند برادر آسیایی خود را به چالش بکشند.

این رسانه در ادامه گزارش دیدار دو تیم اعتراف کرد: فقط یک معجزه می‌تواند چین را مقابل ایران پیروز کند، چرا که ایران با ۹ ستاره مطرح خود تیم محبوب و برتر آسیاست و شانس اول قهرمانی است.

در ادامه این گزارش آمده: ستاره‌های ایران در ۴ بازی گذشته ۹ گل زده اند و بدون گل خورده در رقابت‌ها حاضرند و تنها پنالتی علیه این تیم را دروازه بان بیرانوند مهار کرد تا کماکان دروازه ایران بسته باشد.

ایران در انتقال توپ و هجوم با نفرات زیاد در بازی‌های گذشته خوب عمل کرده است و تنها راه رسیدن به گل در برابر ایران در ضد حملات و سرعت دادن به بازی است.

سایت اسپورت چین در مورد داور قطری این دیدار نوشت: انتخاب داور قطری برای این دیدار اثر منفی روی بازیکنان چین دارد، این داور در بازی چین و کره جنوبی به ۴ بازیکن ما کارت زرد داد.


بیشتر بخوانید:

 ایران - چین؛ پرش از دیوار بزرگ برای تحقق یک رویا/ تقابل سامورایی ها و جنگجویان برای حضور در نیمه نهایی

کی روش سر قول خود با مردم ایران می‌ماند

۴۰ دستگاه اتوبوس هواداران تیم ملی را به ابوظبی منتقل خواهند کرد


انتهای پیام/

لقب چینی ها به فوتبال ایران چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار