رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از تعطیلی کارگاه تولید روغن‌های غیر بهداشتی با دستور مقام قضائی و دستگیری فرد متخلف در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سرهنگ" محمد حسن اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و تولید روغن با استفاده از ضایعات مرغ و گوشت در کارگاهی واقع در یکی از مناطق شهر اصفهان فعالیت می‌کند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه نماینده شبکه دامپزشکی استان اصفهان در محل مذکور حاضر شدند.

سرهنگ اسماعیلی، اظهار داشت: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم به صورت غیر مجاز قسمتی از محل فروش مصالح ساختمانی را با بدترین شرایط بهداشتی جهت روغن گیری اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: در بازرسی بعمل آمده تعداد ۳ عدد بشکه فلزی ۲۲۰ لیتری حاوی روغن ضایعات مرغ و گوشت آماده عرضه به واحد‌های صنفی رستوران و فست فودی‌ها جهت سرخ کردن مواد غذایی و همچنین ۶۰۰ دبه روغن حلبی و پلاستیکی بزرگ و کوچک که تعدادی آغشته به روغن و تعدادی حاوی روغن ضایعات گوشت و مرغ بود کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد: مکان مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و عامل تولید روغن‌های غیر بهداشتی نیز با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ اسماعیلی در ادامه افزود: تولید وعرضه مواد غذایی و خوراکی غیر بهداشتی در سطح بازار یکی از تهدیدات جدی برای سلامت خانواده‌ها است و نیروی انتظامی با اقتداراز عرضه این اقلام در سطح بازار جلوگیری می‌کند و از شهروندان هم می‌خواهد در صورت مشاهده مواردی از این دست طی تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 
انتهای پیام/م
 

تعطیلی کارگاه تولید روغن های غیر بهداشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.