کارگاه غیرمجاز تولید و بسته بندی آهک توسط واحد مبارزه با سد معبر شهرداری مبارکه تعطیل و جمع آوری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول واحد مبارزه با سد معبر شهرداری مبارکه  گفت: کارگاه غیرمجاز بسته بندی آهک که فعالیت خود را از حدود یک ماه گذشته تا کنون در ابتدای جاده سد نکوآباد شروع کرده بود، پس از سه مرحله تذکر و اخطار کتبی، توسط عوامل واحد مبارزه با سد معبر شهرداری مبارکه تعطیل شد.
 
رفیعی گفت:با توجه به اینکه در محیط و فضای بیرونی این کارگاه نیز سد معبر و مزاحمت متعددی را برای ساکنان آن منطقه ایجاد کرده بود و مورد اعتراض شدید اهالی محل قرار گرفته بود، واحد مبارزه با سد معبر شهرداری نسبت به رفع سد معبر و جمع آوری حدود ۳۰ تن سنگ آهک موجود در این محوطه اقدام کرد.
 
رفیعی افزود:سنگ آهک های موجود در محوطه بیرونی این کارگاه بوسیله سه دستگاه کامیون جمع آوری و به محل دیگری انتقال داده شد.
 
وی اظهار داشت:اداره محیط زیست شهرستان مبارکه هم این کارگاه را آلوده کننده محیط زیست تشخیص داد و اخطار و مهلت ۱۵ روزه جهت تعطیلی آن صادر کرد.
 
رفیعی گفت:این کارگاه غیر مجاز، با توجه به بازدید صورت گرفته توسط مسئولان محیط زست شهرستان مبارکه و ضرر و زیان های متعددی که برای محیط زیست و کشاورزی منطقه بدنبال داشت، هم بعنوان کارگاه آلوده کننده محیط زیست شناخته شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.