ملی پوش دوومیدانی کشورمان گفت: بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، بدون مربی تمرین می‌کنم و هنوز تکلیف مربی ام مشخص نشده است.

حسن تفتيان دونده ی دوهای سرعت كشورمان در حاشيه مراسم تجليل از مدال آوران اين رشته در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار كرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی باعث خوشحالی است، رشته دوومیدانی ورزش اول المپیکی ایران است و برگزاری این گونه مراسم روحیه ما ورزشکاران را افزایش می‌دهد.

او درباره‌ی برنامه هایش برای شرکت در مسابقات گفت: بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، تنها و بدون مربی تمرین می‌کنم و هنوز تکلیف مربی ام مشخص نشده است. سطح دوی ۱۰۰ متر آسیا به سطح جهانی رسیده است و برای کسب سهمیه و مدال آوری باید همچون بازیکنان سایر کشور‌ها تمرین کنیم، اما متاسفانه تا این لحظه هنوز تکلیف مربی و اردو‌ها مشخص نشده است، جلساتی را با مسئولان فدراسیون برگزار کرده ایم و امیدوارم هرچه سریع‌تر در این مورد تصمیم گیری شود.

تفتیان در مورد تمدید قرارداد فدراسیون با مربی فرانسوی افزود: جواب فدراسیون برای تمدید قرارداد مثبت است، ولی مربی من به دلیل برخی از مشکلات نمی‌تواند به ایران بیاید، اما این اتفاقات باعث نخواهد شد که تمریناتم را پیگیری نکنم. همان طور که گفتم نزدیک به ۲، ۳ ماه تنها تمرین می‌کنم، اما حریفانم با بهترین مربیان در حال تمرین هستند و این شرایط برای ما اصلا خوب نیست. امیدوارم مسئولان شرایطی را فراهم کنند تا ما شرمنده مردم نشویم.

او ادامه داد: بعد از المپیک ۲۰۱۴ ریو با مربی فرانسوی کارم را شروع کردم و تغییر مربی در این مدت کم اصلا به نفع ما نیست، این مربی فرانسوی یکی ازبهترین‌های جهان است و فکر نمی‌کنم مربی در سطح او وجود داشته باشد.


بيشتر بخوانيد:

صالحی امیری: مانع جدی برای همکاری حدادی با فدراسیون دوومیدانی وجود ندارد

کیهانی: برگزاری مراسم تجلیل برای رفع کدورت‌ها لازم بود /دستمزد ورزشکاران شاغل در لیگ به زودی پرداخت می‌شود

تجلیل صالحی امیری از تیمور غیاثی/قول مساعد رئیس کمیته ملی المپیک برای حمایت ویژه از برنامه‌های حدادی


انتهای پيام/

اظهارات تفتيان در حاشيه مراسم تجليل از مدال آوران دووميدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار