افتتاحیه نخستین دوره طرح آموزش مربیان گردشگری و بوم گردی در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ابوطالب جلالی رئیس مرکز تربیت مربی وپژوهش‌های بین المللی، سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشوردرمراسم نخستین دوره طرح آموزش مربیان گردشگری و بوم گردی در رشت گفت: گیلان با داشتن جاذبه‌های طبیعی بسیار، از قابلیت‌های فراوانی در جذب گردشگر برخوردار است.

وی با اشاره به نقش سازمان اموزش فنی وحرفه‌ای در رونق کسب وکار، افزود: آموزش مربیان فنی وحرفه‌ای با هدف تربیت کارجویان ورونق اشتغالزایی انجام می‌شود.

محمد حسینی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای گیلان نیزبرگزاری دوره‌های آموزشی مربیان در گیلان را فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های طبیعی گیلان و استفاده از ظرفیت‌های مهارتی این سازمان دانست وگفت: نخستین دوره این آموزش‌ها ششم تا هجدهم بهمن ماه در رشت برگزار می‌شود.

علی اکبر اوسط مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز به اقدامات ارزشمند سازمان فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال و توسعه آموزش‌های مهارتی اشاره کرد و افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی صحیح منطبق با استاندارد‌های بین المللی برای تولید شغل، امر مهمی است که باید مد نظر مدیران این سازمان قرارگیرد.

وی آموزش صحیح مربیان سازمان فنی و حرفه‌ای را برای انتقال دانش به کارجویان ضروری دانست و بر لزوم همراهی وهمدلی همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه تاکید کرد.

در پایان این مراسم مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان گردشگری وبوم گردی، به مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای گیلان اعطا شد.

انتهای پیام / ق

 

طرح آموزش مربیان گردشگری و بوم گردی  برای نخستین بار در رشت

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.