جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای رسیدن به پیشرفت و توفیق در تمدن اسلامی نیازمند پیشرفت در ۲ حوزه فرهنگی و اقتصادی هستیم.

مشکل اصلی جامعه ، ضعف در پرورش نیروی انسانی است
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش سالانه فرماندهان بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه نقش بسیار مهمی در مدیریت و هدایت افکار عمومی جامعه دارد، لذا صدا و سیما در این حوزه وظیفه‌ی بسیار مهمی دارد.

وی افزود: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد یک تمدن با زیرساخت‌های اسلامی است و هدف نهایی این تمدن برپایی حقانیت و رسیدن به علم حقیقی است.

سردار سپهرگفت: امروز نیاز اصلی جامعه اسلامی سلاح، پول، سرمایه و ثروت نیست بلکه مهم‌ترین نیاز ما داشتن رسانه‌ای رفتار ساز، اندیشه ساز و باور ساز است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که اگر ما در رسانه زیر ساخت علمی نداشته باشیم خطر بزرگی را متوجه جامعه خواهیم ساخت افزود:در حال حاضر ما در صحنه جنگ نرم در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ به سر می‌بریم و برای رسیدن به پیشرفت و توفیق در تمدن اسلامی نیاز است تا هم فرهنگ و هم اقتصاد کشور پیشرفت کند.

انتهای پیام// م. ص.


همایش فرماندهان بسیج صدا و سیما در مشهد برگزار شد

برچسب ها: بسیج ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.