محمدهادی، صالح نیا به عنوان ورزشکار و محسن کدخدا همت آبادی به عنوان مربی به چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان دعوت شدند.

عفت کاظمی پور، نایب رییس هیئت دو و میدانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات دو و میدانی رکوردگیری از منتخبین نوجوانان دختر و پسر کشور به منظور انتخاب ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌‎های قهرمانی نوجوانان آسیا در استان هرمزگان، شهر بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: منتخبین نوجوانان دختر و پسر کشور در مواد ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ۳۰۰۰ متر (فقط پسران)، ۲۰۰۰ متر بامانع، ۱۱۰ متر بامانع، ۱۰۰ متر بامانع، ۴۰۰ متر بامانع، ۱۰ هزار متر پیاده روی (فقط پسران)، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرتاب چکش و هفتگانه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کاظمی با اعلام اینکه محمدهادی صالح نیا به عنوان تنها نماینده‌ی استان کرمان در این رقابت‌ها حضور داشت، افزود: در نهایت، وی توانست در ماده ۴۰۰ متر بر سکوی نخست رقابت‌ها بایستد.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب این ورزشکار توانست به چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان راه یابد.

کاظمی با اعلام اینکه محسن کدخدا همت آبادی نیز از استان کرمان به عنوان مربی به این اردو دعوت شد، یادآور شد: چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشور ۶ بهمن جاری تا ۵ اسفند در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه اردونشینان خود را برای مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا آماده می کنند، افزود: مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۴ تا ۲۶ اسفند ماه امسال به میزبانی هنگ کنگ برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

حضور کرمانی ها در اردوی تیم ملی دو و میدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار