پیمان نصیری، قهرمان رقابت های دو و میدانی جهان، در حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدال طلای خود را به پاس قدردانی از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، به وی اهدا کرد.

پیمان نصیری، این ورزشکار شایسته ی کرمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هدف خود را از انجام این کار، قدردانی از خدمات بی وفقه ی سکاندار جوان ورزش استان کرمان عنوان کرد و گفت: انصافاً امیری خراسانی، از زمان ورود به اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تاکنون تلاش بسیاری چه در بُعد حمایت از ورزشکاران و چه در بُعد توسعه ی زیرساخت های ورزشی داشته اند.

وی افزود: هدف گذاری این مدیرکل جوان، برای رقابت های 2020 نیز شایان تقدیر است.

نصیری تصریح کرد: بنده به نمایندگی از ورزشکاران استان کرمان، به پاس قدردانی از این همه تلاش و حمایت، مدال طلای رقابت های جهانی خود را به وی اهدا کردم.

یادآور می شود: امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز، به نشان تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع از حرم، این مدال را به خانواده ی شهید «غلامرضا لنگری‌زاده» اهدا کرد.

شهید «غلامرضا لنگری‌زاده» از شهدای بسیجی ورزشکار مدافع حرم و اهل کرمان است که 5 بهمن ماه سال 96 در منطقه صالحیه سوریه در مبارزه با تکفیری‌ها به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ب

اهدای مدال طلای ورزشکار کرمانی به سکاندار ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار