نماینده فارس در هفته هشتم رودرروی نماینده کرمان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،تیم خلیج فارس شیراز در هفته هشتم مسابقات دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۰ صبح روز جمعه پنج بهمن ماه به میزبانی ورزشگاه پارس، مقابل میهمانش شهرداری سیرجان صف آرایی می‌کند.

نماینده فارس در هفته گذشته بازی بهتری را مقابل حریف قائمشهر ارائه می‌کرد و حتی می‌توانست با برنده بازی باشد، با اینحال به یک تساوی ارزشمند دست یافت.

نگین پاکدل سرمربی خلیج فارس شیراز گفت:در بازی هفته گذشته گل صددرصد صحیح بازیکنانم آفساید اعلام شد و ثانیه‌های آخر بازی مساوی کردیم و بهرحال تیمم جوان‌ترین تیم لیگ امسال هست.

وی ادامه داد: نسبت به بازیکن‌های جوان و پر تلاشم رضایت کامل رو دارم و شرایط تیم هر روز بیشتر از دیروز رو به بهبود هست.
پاکدل بیان کرد: تنها حامی من و تیمم هیأت فوتبال و اداره ورزش جوانان هستند که کمال تشکر را از آن‌ها دارم که تو این شرایط نابسامان ما را حمایت کردند و تیم را نجات دادند.

سرمربی تیم خلیج فارس شیراز اضافه کرد: در بازی جمعه همه‌ی تلاشمان را خواهیم کرد تا بازی خوبی ارائه دهیم و انشالله بازیکن‌های دانش آموزم با تیم با تجربه و هماهنگ سیرجان نتیجه قابل قبولی خواهند گرفت و انشالله برنامه ریزی‌های انجام شده در نیم فصل تکمیل خواهد شد و تیم ما دور برگشت را خیلی بهتر آغاز خواهد کرد.

در جدول رده بندی شهرداری سیرجان با ۱۴ امتیاز جایگاه چهارم را در اختیار گرفته و خلیج فارس شیراز با یک امتیاز در انتهای جدول ۱۲ تیمی قرار دارد.

شهرداری سیرجان در ترکیب خود از افسانه چتر نور شش گل بهره می‌برد که در جدول گلزنان، رده ششم را به خود اختصاص داده و خط دفاعی خلیج فارس نباید از وی غافل شوند.

سیرجانی‌ها در هفته هفتم ۲-یک پالایش گاز ایلام را شکست دادند و خلیج فارس شیراز میزبانش سپیدار قائمشهر را با تساوی یک-یک متوقف کرد و پس از هفته‌ها ناکامی به نخستین امتیاز خود دست یافت.

انتهای پیام/ت

مصاف نماینده  فارس با نماینده کرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.