مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه طی یک برنامه زمان‌بندی از ۱۲ تا ۱۸ بهمن امسال در سینما‌های آزادی و فرهنگ کرمانشاه برگزار می‌شود.

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه درخصوص جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه گفت: جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه همزمان با تهران به اکران ۱۴ فیلم در سه سانس در سینما‌های آزادی و فرهنگ خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیم جعفری بابیان این مطلب که جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، با رویکرد درآمدزایی استانی اجرا می‌شود، افزود: با توافقی که با تهیه‌کنندگان شده قرار است فیلم‌ها برای اکران مستقل در اختیار استان‌ها قرار گیرند و تمام درآمد‌های حاصل از آن به استان و هزینه‌های برگزاری جشنواره اختصاص پیدا کند.

جعفری در خصوص ویژگی‌های اکران فیلم‌های امسال جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه گفت: امسال نیز برای دومین بار سانس صبح سینما‌ها به فیلم‌های رنج سنی کودک و نوجوان اختصاص‌یافته و به‌علاوه علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت هر فیلم به‌صورت تکی به گیشه‌ها مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام جعفری  بیان کرد: تجربه خوب سال‌های گذشته در برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه سبب شد که امسال نیز این موقعیت ویژه برای مردم استان فراهم شود.

وی جذب مخاطب استانی برای فیلم‌های مطرح کشوری در جشنواره فیلم فجر را گامی مهم برای رشد سینما‌های استان معرفی کرد و اظهار داشت: امکان دیدن فیلم‌های اکران اولی هم‌زمان با تهران برای مردم دیگر استان‌ها و استقبال بالا از این رویداد فرهنگی به‌طورقطع دید ویژه کشوری را برای سینما‌های کرمانشاه به همراه خواهد دشت.

جعفری ادامه داد: هر فیلم جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه حداقل ۲ اکران عمومی دارد و برنامه اکران و نمایش فیلم‌ها را در سینما‌های آزادی و فرهنگ و در دو یا سه شهرستان استان کرمانشاه که سالن سینما دارند، خواهیم داشت.

همچنین رحیم جعفری از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در استان همزمان با سی و چهارمین جشنواره سراسری موسیقی فجر با حضور گروه‌های هنری از تهران در قالب موسیقی محلی و پاپ در محل تالار انتظار کرمانشاه خبر داد.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری جشنواره موسیقی فجر در استان  کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.