مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مسلمان تا پایان نیم فصل دوم لیگ برتر با تیم ما قرارداد دارد و رقم دستمزدش هم معقول است.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقم قرارداد نجومی مسلمان اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و مبلغ قرارداد مسلمان معقول است. به هر حال همیشه این صحبت‌ها درباره سپاهان مطرح می‌شود که مبلغ قرارداد بازیکنان تیم ما بالا است، اما به این صورت نیست و طبق بودجه مان هزینه می‌کنیم.

او درباره مدت قرارداد مسلمان بیان کرد: قرارداد مسلمان تا پایان نیم فصل دوم است، اما امکان افزایش قرارداد با توافق طرفین وجود دارد.

تابش درباره وضعیت نقل و انتقالات سپاهان تصریح کرد: ما تاکنون علی قربانی، مسلمی پور، ابراهیمی و مسلمان جذب کردیم و بعید می‌دانم که یک بازیکن دیگر هم به خدمت بگیریم چرا که بیشتر بازیکنان مدنظر قلعه نویی را گرفتیم و دیگر نیازی به نفر جدید نداریم.

مدیرعامل سپاهان درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات بیان کرد: ما طبق نیاز‌های خود بازیکن گرفتیم و امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند با سایر نفرات هماهنگ شوند تا در نیم فصل دوم روند رو به رشد خود را ادامه بدهیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: من بامداد فردا راهی ترکیه می‌شوم تا به جمع اعضای تیم در اردوی ترکیه بپیوندم. همچنین این احتمال وجود دارد که با چند باشگاه ترکیه‌ای تفاهم نامه امضا کنیم.


بیشتر بخوانید:

مسلمان شاگرد قلعه‌نویی شد

محسن مسلمان از ذوب آهن جدا می‌شود

برنامه نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال اعلام شد/ تاریخ دربی برگشت مشخص شد


 انتهای پیام/

واکنش تابش به مبلغ قرارداد نجومی مسلمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار