نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد کشورش ممکن است با حمله به فرودگاه تل‌آویو، به حمله تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق پاسخ دهد.

بشار جعفری: سوریه حق دارد به فرودگاه تل‌آویو حمله کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تهدید کرد که کشورش ممکن است از حق دفاع از خود استفاده کرده و با حمله به فرودگاه تل‌آویو، به حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق پاسخ دهد.

او همچنین اعلام کرد زمان آن رسیده که شورای امنیت سازمان ملل برای متوقف کردن حملات مداوم رژیم صهیونیستی به خاک سوریه اقدام کند. این دیپلمات سوری در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع در منطقه خاورمیانه گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی به اراضی سوریه تعرض و از گروه‌های تروریستی در سوریه نیز حمایت می‌کنند، ولی شورای امنیت تاکنون آن را محکوم نکرده است.

 سال گذشته میلادی دانی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد حتی در صورتی که آمریکا نیرو‌های خود را از سوریه خارج کند، به حملات خود به این کشور ادامه خواهد داد.

رسانه‌های سوریه بامداد دوشنبه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق خبر دادند و پس از آن مشخص شد که رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاست‌های تجاوزکارانه خود، فرودگاه بین‌المللی دمشق را هدف حملات موشکی خود قرار داده است. 

البته طبق گفته وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی سوریه با کارآیی بالا با تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه جنوب مقابله کرده و این رژیم را در تحقق اهدافش ناکام گذاشت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار