نماینده چین در سازمان ملل از حل سیاسی مسئله فلسطین و همچنین ایده تشکیل یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس حمایت کرد.

یه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل  از خبرگزاری اسپوتنیک، «ما ژائوشو» نماینده دائم چین در سازمان ملل، روز گذشته [سه شنبه] در نشست شورای امنیت، آمادگی پکن را برای ترویج صلح در خاورمیانه و مشارکت در توسعه منطقه اعلام کرد.

در نشست روز گذشته، اعضای شورای امنیت سازمان ملل در مورد اوضاع پرتنش در خاورمیانه بحث و گفتگو کردند خواستار دستیابی به یک راه حل مسالمت آمیز برای پایان دادن به مناقشه میان رژیم صهیونیستی و فلسطین شدند.

نماینده دائم چین در سازمان ملل ضمن اعلام آمادگی کشورش برای پیشبرد صلح در خاورمیانه و همکاری برای پایان مناقشه در سرزمین های اشغالی، گفت: چین ارتباط و مشارکت خود را با کشورهای منطقه افزایش می دهد و برای حفظ صلح و ثبات، عدالت و توسعه در خاورمیانه تلاش می کند.

وی اظهار داشت چین از حل سیاسی مسئله فلسطین و همچنین ایده تشکیل یک دولت مستقل فلسطینی بر اساس مرزهای 1967 و به پایتخت قدس حمایت می کند.

رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای همپیمان آن، به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک کشور با مرکز سیاسی و دیپلماتیک مستقل رد می کند و مانع سکونت آنها در سرزمین های اشغالی می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
همه از یهودیا و اسرائیل بدشون میاد.منتها هیچکس جز ایران شجاعت نداره جلوشون وایسه.حتی چند وقت پیش صدای ضبط شده اوباما و یکی از مقامات کشورهای دیگه پخش شده بود که بهم میگفتن دیگه حالشون از نتانیاهو بهم خورده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
همه دیگه از این قضیه خسته شدن و میخوان یه جوری زودتر حل و فصل بشه تا دنیا به آرامش برسه
آخرین اخبار