فرماندار سنقرو کلیایی کشت زعفران و گیاهان دارویی را از ظرفیت‌های خوب بخش کشاورزی این شهرستان به عنوان الگویی مناسب برای تغییر کشت دانست.

کشت زعفران و گیاهان دارویی الگوی مناسب کشاورزی سنقر به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معصومی زاده فرماندار سنقرو کلیایی کشت زعفران و گیاهان دارویی را از ظرفیت‌های خوب بخش کشاورزی این شهرستان به عنوان الگویی مناسب برای تغییر کشت دانست و گفت: جهاد کشاورزی و دانشکده کشاورزی با حرکت به سمت و سوی توسعه کشت این محصولات و ارتقاء آن با استفاده از ظرفیت‌های علمی و ارائه اموزش به کشاورزان بومی و ایجاد صنایع تبدیلی و فراوری محصولات می‌توانند در جهت ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه ایفا کنند.

معصومی زاده از تدوین طرح توسعه شهرستان در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: در این طرح ظرفیت‌های شهرستان شناسایی شده و پوشش نقاط ضعف از اهداف این طرح می‌باشد.

وی آسیب شناسی حوزه کشاورزی در مراحل مختلف را توسط دانشجویان این دانشکده و ارائه راهکار‌های مناسب برای رفع آسیب‌ها را ضوری دانست.

معصومی زاده احداث دفتر توسعه منطقه‌ای کشاورزی در دانشگاه با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای برای کشاورزان و متقاضیان در جهاد کشاورزی و ارائه خدمات علمی و پژو هشی خبر داد.

انتهای پیام/ز

احداث دفتر توسعه منطقه‌ای کشاورزی در دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.