نماینده مردم تهران گفت: مسئولان لهستان برای اجلاس ورشو در حال دو دوزه بازی کردن هستند و به ما یک چیز می‌گویند و به اروپاییان یک چیز دیگر.

لهستانی‌ها برای اجلاس ورشو در حال دو دوزه بازی کردن هستند/ دولت باید به تولیدات دامی و قیمت گوشت توجه کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری شفاهی در صحن علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه ۲ بهمن ماه) مجلس با بیان اینکه تذکر من درباره دو موضوع خارجی و داخلی است، گفت: مسئولان لهستان برای اجلاس ورشو در حال دو دوزه بازی کردن هستند و به ما یک چیز می‌گویند و به اروپاییان یک چیز دیگر، آنها باید بدانند و مسئولان هم باید به آن‌ها بگویند که جمهوری اسلامی ایران هر اقدامی را علیه خود پاسخ داده و مقابل به مثل می‌کند.

وی افزود: درباره بازداشت خبرنگار پرس تی وی مرضیه هاشمی توسط آمریکا هم باید بگویم: نحوه برخورد آمریکا با ادعا‌های حقوق بشری سازگاری ندارد.

همچنین نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس بیان کرد: شنیدم که معاون مطبوعاتی استعفا داده و قیمت کاغذ مطبوعات هم افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل مطبوعات دچار مشکل شده است.

کواکبیان تصریح کرد: همچنین درباره تولیدات دامی و قیمت گوشت دولت باید توجه کند؛ چرا که مردم در این حوزه مشکل دارند؛ چرا که این موضوع در شب عید مردم را دارای مشکلاتی می‌کند و دولت به این موضوع توجه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار