نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در اراک با حضور صنعتگران کشوری در ار اراک آغاز به کار کرد.

حضور صنعتگران کشوری در نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در اراکبه گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  بیستمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی با حضور صنعتگران کشوری صنعت مبلمان در اراک افتتاح شد.

خان احمدی روابط عمومی نمایشگاه بین المللی اراک در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: در این نمایشگاه بیش از ۶۵ شرکت کننده تولید کننده مبلمان و دکوراسیون از استان‌های تهران، البرز، همدان، آذربایجان شرقی و مرکزی حضور دارند.

خان احمدی افزود: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در اراک فرصتی برای ارائه آخرین دستاورد ها‌ی صنعت مبلمان و دکوراسیون و ایجاد فرصت رقابتی و فراهم نمودن زمینه لازم مبادلات اقتصادی به وجود آورده است.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه با عرضه آخرین دستاورد‌های این صنعت از جمله دکوراسیون داخلی، انواع مبلمان راحتی و کلاسیک و استیل، سرویس خواب، میز غذاخوری، لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی، آئینه و شمعدان، کالای خواب زمینه لازم را برای مبادلات اقتصادی فراهم کرده اند.

بیستمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی واقع در اراکب به مدت ۵ روز از ۲ تا ۶ بهمن ۱۳۹۷ برپاست.

این نمایشگاه عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در میدان امام خمینی اراک ابتدای جاده اراک_خمین پذیرای بازدیدکنندگان، علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام / ج

آغاز بکار نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.