مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت:زمینه آزادی ۴۰ مددجوی غیر عمد استان به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سید حجت اله موسوی قوام؛ مدیرنمایندگی ستاد دیه استان کرمان صبح امروز در جلسه هیات امنا ء ستاد دیه گفت: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۱۷۷ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال است که با تلاش و همکاری نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در سطح زندان‌های استان مبلغ ۱۱۰ میلیاردو ۱۰۹ میلیون ریال از شکات تخفیف و رضایت اخذ شده است .

وی افزود: همچنین تعدادی از مددجویان مبلغ ۵۰ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال از بدهی خود را تامین و در نهایت با پرداخت مبلغ ۱۷ میلیاردو ۳۷۷ میلیون ریال زمینه آزادی این تعداد فراهم می‌شود که سهم ستاد دیه استان از محل کمک‌های مردمی و خیرین ۲ میلیاردو ۴۵۶ میلیون ریال، ستاد دیه کشور ۴ میلیاردو ۸۷۰ میلیون ریال و در نهایت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیاردو ۵۱ میلیون ریال است.

موسوی قوام در ادامه افزود: از تعداد ۴۰ مددجویی که زمینه آزادی آنان فراهم شده یک نفر زن و مابقی مرد است که مربوط به زندان‌های کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت، بم و شهربابک هستند.

وی بیان داشت: ستاد دیه استان از ابتدای سال ۹۷ موفق به آزاد کردن تعداد ۲۹۶ مددجوی جرائم غیر عمد استان با پرداخت مبلغ ۸۱ میلیاردو ۸۰۷ میلیون ریال شده است که سهم ستاد دیه استان از محل کمک‌های مردمی و خیرین بیش از ۵۶ میلیاردو ۵۶۹ میلیون ریال بوده است.

موسوی قوام در پایان افزود: در حال حاضر تعداد ۲۹۰ مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی آنان حدود ۱۰ میلیارد تومان نیاز است.
انتهای پیام/ی

تعداد ۲۹۰ مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار