رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تبیین و ارائه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی به مردم باعث ایجاد وحدت و افزایش امید به زندگی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رسول جلیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در دومین جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان  اظهار کرد: ایام دهه فجر مقارن با ایام رحلت حضرت فاطمه (س) شده است که در برگزاری جشن‌های مردمی انقلاب حرمت این ایام باید حفظ شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب است و باید برنامه‌های این ایام امیدبخش و بانشاط برگزار شود، از تمام اعضای کمیته خواست تا با جدیت بیشتر در طراحی و اجرای برنامه‌های دهه فجر بکوشند و دستاورد‌های مهم بخش کشاورزی را در این ایام برای مردم بازگو کنند.

جلیلی با اشاره به اینکه برنامه‌های پیشنهادی این سازمان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سه محور برگزار می‌گردد، افزود: این برنامه‌ها شامل انقلاب اسلامی، استقلال و خودکفایی در تولید، مدیریت جهادی، حمایت از کالای ایرانی و تامین امنیت غذایی و انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، توسعه پایدار بخش کشاورزی است که بخش اعظمی از این برنامه‌ها در طول سال اجرا شده واجرای این برنامه‌ها در ایام دهه فجر نیز تداوم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حامد ساجدی نژاد مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز با تاکید بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر جشن‌های مردمی و برنامه‌های دهه فجر در سازمان افزود: باید از ایام دهه فجر در راستای تبیین اسلامیت نظام جمهوری اسلامی ایران، آزادی بیان و امنیت حاکم بر جامعه و حقانیت خون شهدا و خانواده‌های آن‌ها در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببریم.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تاکید کرد: امسال ما می‌خواهیم تمام همت و سعی‌مان را به کارگیریم که بیشترین مشارکت را در بین مردم روستا‌ها و مناطق عشایری ایجاد نماییم و همه مجموعه‌ها با بکارگیری تمام توان خود بتوانند ستاد دهه فجر را در روستا‌ها تشکیل و براساس آن با به کارگیری تمام ظرفیت‌های اجرایی خود در اجرای برنامه‌ها به صورت منسجم به جلو حرکت نمایند.

ساجدی نژاد بر ضرورت مشارکت حداکثری روستاییان و عشایر در برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های مردمی در ایام مبارک دهه فجر تاکید کرد و افزود: هدف از برگزاری جشن‌های مردمی در دهه مبارک فجر، تبیین جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف حرکت انقلابی مردم برای رهائی از استکبار و ظلم ستیزی است.

وی اضافه کرد: باید جشن‌ها با رعایت حفظ قداست ایام فاطمیه و در راستای معرفی دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی برگزار شود.

در ادامه محمد دیبایی رییس اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی استان نیز گفت::۲۰ عنوان برنامه اجرایی جهت برگزاری در ایام الله دهه فجر در سازمان در نظر گرفته شده است که در قالب کمیته‌های تخصصی و طبق جدول زمان بندی در این ایام اجرا خواهد شد.

دیبایی ادامه داد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی در مناطق روستائی و عشایری، تجلیل از نمونه‌های کشاورزی، تجلیل از کارکنان و همکاران بازنشسته سازمان و چهره‌های ماندگار بخش کشاورزی، اعزام اکیپ‌های سیار دامپزشکی و واکسیناسیون دامی به مناطق روستایی و عشایری توسط اداره دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان کشاورزی توسط شرکت‌های فنی و مشاوره ای، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری جشن میهمانی لاله ها، ملاقات مردمی ریاست سازمان و مدیران ادارات تابعه از جمله برنامه‌های مصوب این کمیته می‌باشد که در این ایام مبارک برگزار خواهد شد.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود در راستای هر چه با شکوه‌تر برگزارنمودن برنامه‌ها و مراسمات در این ایام مبارک پرداختند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.