مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: امروز روحانیت نقش آفرین در همه ی بخش های جامعه هستند.

حجت الاسلام رستمیان مدیر حوزه علمیه استان سمنان و رئیس کارگروه حوزه و روحانیت استان در جلسه تشریح برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بیان اینکه ریشه‌ی انقلاب همین حوزه‌ی علمیه است گفت: امروز روحانیت نقش آفرین در همه‌ی بخش‌های جامعه هستند.

وی افزود: در آغاز انقلاب ۴ مدرسه حوزه علمیه در استان وجود داشته که امروز این عدد به ۱۳ مدرسه حوزوی در استان رسیده که بیش از یک هزار طلبه در آن‌ها مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام رستمیان با شااره به اینکه در این ایام مدرسه حوزه علیمه در شهرستان میامی افتتاح می‌شود افزود: این ساختمان با کمک خیرین بنا شده و با توجه به نیازشهرستان میامی در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه‌های علیمه با موضوع تبین دستاورد‌های انقلاب، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در این حوزه، اعزام ۲۰۰ نفر مبلغ به نقاط مختلف استان برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های مهم این کارگروه در ایام دهه فجر است.

رئیس کارگروه حوزه و روحانیت استان تصریح کرد: در این ایام پایگاه بسیج شهدای مقاومت استان با بیش از ۳۰۰ نخبه حوزوی در این ایام افتتاح می‌شود و همچنین از فرصت ایام فاطمیه نیز برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام / گ

جزئیات تشریح برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان 

برچسب ها: دهه فجر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.