نماینده ولی فقیه در استان سمنان مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش خدمات رسانی امور آب به روستائیان استان را تشریح کردند.

توسعه خدمات رسانی به مناطق محروم/مسئولان پیگیری تامین آب پایدار روستایی باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان با تاکید بر اصل صرفه جویی در استان کم بارش سمنان، توسعه خدمات رسانی به مناطق محروم را خواستار شد.

وی آب رسانی در استان را یکی از شاخص‌ترین زیرساخت‌ها برای اشتغال زایی و رونق معیشت مردم بخصوص در روستا‌ها عنوان کرد و از مسئولان خواست طرح‌های پایدار تامین آب را با جدیت پیگیری کنند.

منصور کشاورزیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های بعد از انقلاب در خدمت رسانی به روستائیان ارائه کرد و گفت: جمعیت روستایی بهره‌مند از آب لوله کشی از ۱۵ درصد در قبل از سال ۵۷ به ۹۸ و ۸ دهم درصد رسیده است.

به گفته وی  تعداد مشترکین نیز از ۱ هزار و ۲۰۰ اشتراک به ۵۹ هزار و ۲۰۰ اشتراک افزایش یافته است.
کشاورزیان همچنین از افتتاح ۶۷ طرح آبرسانی روستایی استان با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان همزمان با دهه فجر خبر داد.

انتهای پیام / گ

دیدار جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.