رئیس اداره گاز گناوه گفت: متقاضیان سهمیه نفت سفید که پیش از این برای گرفتن نامه به اداره گاز مراجعه کرده‌اند، لازم نیست برای دریافت سهمیه جدید از این شرکت نامه بگیرند.

یعقوب غلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با اشاره به آغاز توزیع مرحله دوم نفت سفید از اول بهمن، افزود: افرادی که هنگام توزیع مرحله اول، به اداره گاز مراجعه کرده و نامه گرفته بودند، نیازی نیست که برای دریافت مرحله دوم به این اداره مراجعه کنند و می‌توانند با ارائه کارت ملی سرپرست خانوار به محل‌هایی که پیش از این نفت گرفته‌اند، سهمیه این مرحله را دریافت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس بخشنامه، نفت سفید به کسانی تعلق می‌گیرد که یا به منطقه سکونتشان گازرسانی نشده یا به هر علت نتوانسته‌اند انشعاب گاز بگیرند؛ این افراد برای اینکه دریافت نفت سفید باید از اداره گاز نامه می‌گرفتند که نشان دهد مشترک گاز نیستند.

رئیس اداره گاز گناوه بیان کرد: اکنون همه نقاط بندرریگ، بیش از ۹۵ درصد محله‌های شهر گناوه، و همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان، گازرسانی شده‌اند.

بر اساس اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، به خانوار‌های یک و دونفره ۴۰ لیتر، سه و چهار نفره ۶۰ لیتر، پنج و شش نفره ۶۰ لیتر و هفت نفره به بالا ۸۰ لیتر نفت سفید داده می‌شود.

انتهای پیام/ک

توزیع مرحله دوم نفت سفید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.