مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهرگفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل تامین نفت سفید برای خانه‌های بدون انشعاب گاز، تا پایان زمستان امسال حل شد.

کسانی که انشعاب گاز ندارند نفت سفید می‌گیرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بر اساس دستورالعمل وزارت نفت، امسال فقط به کسانی که منطقه محل سکونتشان گازرسانی نشده بود، سهمیه نفت تعلق می‌گرفت.

این موضوع با اعتراض آن‌هایی که زیرپوشش طرح گازرسانی بودند، ولی به علت‌های مختلف از جمله هزینه بالای لوله کشی، نمی‌توانستند از گاز استفاده کنند، رو به رو شد.

حالا مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهردر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفته است، از امروز برای منازلی که علمک گاز دارند، اما لوله کشی گاز انجام نداده‌اند این امکان فراهم شده تا پایان زمستان امسال سهمیه نفت سفید دریافت کنند.

مهرداد بیوکی افزود: سرپرست‌های خانوار می‌توانند با مراجعه به اداره شرکت گاز منطقه خود با دریافت تاییدیه نداشتن لوله کشی گاز و با مراجعه به پایگاه اینترنتی تجارت آسان به نشانی https://newtejaratasan.niopdc.ir برای دریافت سهمیه نفت سفید ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: اکنون، ۹۸ درصد مناطق شهری و ۹۶ درصد مناطق روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر گفت: برای خانواده‌های یک نفره و دو نفره ماهانه ۶۰ لیتر برای خانواده‌های سه و چهار نفره ۸۰ لیتر و پنج نفره به بالا هم ۱۰۰ لیتر سهمیه نفت سفید در نظر گرفته شده است.

بیوکی یادآور شد: برای مناطقی از دشتستان که هوای سردتری دارند، ۲۰ لیتر بیشتر از دیگر نقاط، سهمیه نفت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ک

مشکل تامین نفت سفید برای خانه‌های دارای علمک گاز برطرف شد

برچسب ها: نفت ، گازرسانی ، علمک گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.