فرمانده انتظامی استان همدان از افزایش ۷ درصدی کشف انواع مواد مخدر در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

افزايش 7 درصدی کشف مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش مجاهدانه ماموران انتظامی استان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در  استان کشف شده است.

وی اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان از رشد ۷ درصدی برخوردار است که  نشان از تلاش جهادی، هوشمندانه و هدفمند همراه با روحیه انقلابی مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: گفتمان سازی در سطح استان در خصوص مخدر‌های جدید از قبیل: گل به منظور ایجاد عزم استانی در امر پیشگیری و مقابله با این معضل در بین دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی، از دیگر تلاش‌های پلیس است که در هدفمند و همسو نمودن اقدامات دستگاه‌ها بسیار موثر بوده است.

وی با اشاره به طرح‌های متعدد پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای جمع آوری معتادان متجاهر بیان داشت: امروز چهره زشت اعتیاد (معتادان متجاهر) از سطح شهر همدان رخت بر بسته و امنیت اجتماعی و روانی پایداری در استان جاری است.

کامرانی صالح در ادامه گفت: ساماندهی معتادان متجاهر در مراکز موضوع ماده ۱۵ و ۱۶، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، اجرای ۸۱۴ جلسه آموزش همگانی با ۶۳ هزار و ۵۰۰ نفر فراگیران جامعه هدف از دیگر اقدامات پلیس در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زمینه مواد مخدر در استان است.

وی با اشاره به این که  اشراف اطلاعاتی پلیس موجب شده که در عملیات‌ها رویکرد پیش دستانه در دستور کار قرار گیرد تا از این طریق ضربات مهلکی بر قاچاقچیان مواد مخدر وارد کنیم افزود: اجرای ۴۹ عملیات فرا استانی نشانگر عزم پلیس استان همدان در مبارزه با باند‌ها و شبکه‌های مواد مخدر است.

انتهای پیام/ش

افزایش کشف مواد مخدر در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.