مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مقدمات اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان انجام شده است و وارد مرحله عملیاتی شده است.

اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی وارد مرحله عملیاتی شده استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رسولیان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: به دستور استاندار ۱۲ منطقه اقتصادی در سطح استان بر مبنای حوزه‌های انتخابیه شناسایی و تعیین شده است.

وی اظهار داشت: برای هر منطقه یک نفر از کارشناسان استانداری مشخص شده که مباحث مربوطه به اجرای طرح را در هر منطقه پیگیری می‌کند.

رسولیان افزود: پروژه‌های نیمه تمام حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی شهرستان‌ها در بخش‌های گردشگری، صنعت، معدن و کشاورزی هم شناسایی شده است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در مجموع ۳۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در بخش اقتصادی در استان وجود دارد که شامل ۳ هزار و ۳۴ طرح می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا پروژه‌های عمرانی نیمه تمام نیز شناسایی شده و این موارد به فرمانداران و نمایندگان هر منطقه در مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

رسولیان گفت: طی روز‌های اخیر شناسایی سرمایه گذاران مهم هر شهرستان ومنطقه آغاز شده تا بتوان از ظرفیت آن‌ها برای طرح‌های استفاده شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: پیگیری برای شناسایی و تعیین معین اقتصاد مقاومتی برای هر منطقه به تناسب توان و ظرفیت هر شهرستان در دست انجام است.

انتهای پیام // ف. م


مقدمات طرح مثلث توسعه اقتصادی انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.