معرفی بازی Pako Forever ؛ یک بازی با تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیز

گرافیک و طراحی‌های بازی Pako Forever همانند گیم‌پلی بازی بیشتر به نسخه‌ی اول از سری Pako شباهت دارد و طراحی‌ها به آن حالت اصیل و جذاب خود بازگشته‌اند.

معرفی بازی Pako Forever ؛ یک بازی با تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیز

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Pako Forever بگونه‌ای طراحی شده است که در گوشی‌های هوشمند بازیکن بتواند آن را بصورت عمودی و یا افقی و بدون هیچ مشکلی بازی کند که این مورد سبب ایجاد تمایز با نسخه های قبلی این بازی شده است. وسیله نقلیه تحت کنترل بازیکنان در بازی Pako Forever، به صورت خودکار سرعت می‌گیرد و بازیکنان تنها مسئولیت تغییر مسیر این وسیله نقلیه را بر عهده دارند. البته در عمل این مسئله بسیار سخت و جذاب‌ است و بازیکنان بازی Pako Forever برای فرار از دست لشکری از پلیس‌هایی که به دنبالشان هستند و هر لحظه به تعداد و سخت گیری آن‌ها افزوده می‌شود، کار راحتی نخواهند داشت. بازی Pako Forever بر روی گوشی‌های هوشمند هم به صورت افقی و هم به صورت افقی قابل بازی است که این موضوع در نسخه‌های قبلی دیده نمی‌شد.

قابلیت بازی به صورت عمودی در کنار کنترل‌های آسان بازی سبب شده تا بازیکنان بازی Pako Forever بتوانند در هر زمان و مکانی به تجربه‌ی این بازی هیجان‌انگیز بپردازند. سه دستور کنترلی برای وسیله نقلیه بازیکنان در بازی Pako Forever وجود دارد که با لمس سمت چپ و راست صفحه می‌توانند وسیله تحت کنترل خود را به آن سمت هدایت کنند و با دو لمس پیاپی می‌توانند از Power Up‌هایی که در طول مسیر فرار خود کسب می‌کنند، برای ضربه زدن به پلیس‌ها و فرار در آخرین لحظه استفاده کنند.

معرفی بازی pako forever

طراحی بازی Pako Forever

گرافیک و طراحی‌های بازی Pako Forever همانند گیم‌پلی بازی بیشتر به نسخه‌ی اول از سری Pako شباهت دارد و طراحی‌ها به آن حالت اصیل و جذاب خود بازگشته‌اند. برخلاف نسخه‌ی دوم که در آن از طراحی‌ها و رنگ‌های تیره‌تر استفاده شده بود، سازندگان در نسخه‌ی سوم به رنگ‌های روشن‌تر و محیط‌های رنگارنگ‌تری رو آورده‌اند که تاثیر زیادی در زیبایی‌های بصری بازی دارد.

انیمیشن‌های بازی Pako Forever در بخش‌های مختلف مانند انفجار و چپ کردن و برخورد ماشین‌ها با یکدیگر بسیار جذاب و چشم نواز هستند و در تمامی دستگاه‌ها (حتی دستگاه‌های میان رده و پایین رده) به خوبی و بدون ایراد اجرا می‌شوند. موسیقی‌های پس‌زمینه این نسخه از بازی Pako Forever هم مانند نسخه‌های قبل خوش ریتم و جذاب است و به خوبی حس حضور در یک تعقیب و گریز حساس را به بازیکنان منتقل می‌کند.

معرفی بازی pako forever

سازندگان سری بازی Pako در سومین نسخه‌ی بازی به نام Forever توانسته‌اند تا فرمول موفق و جذابی را که در دو نسخه‌ی قبل ساخته و پرداخته بودند، به بلوغ برسانند و یک بازی خوب در همه‌ی زمینه‌ها مانند گیم‌پلی و گرافیک و غیره ارائه دهند. در سومین نسخه بازی شاهد حضور پر رنگ‌تر بخش‌های جذاب دو بازی قبل و حذف نقاط ضعف آن‌ها هستیم و سازندگان توانسته‌اند یک بازی بی پایان با کیفیت و خوش ساخت را عرضه کنند. اگر از طرفداران سری Pako هستید یا به تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیز علاقه‌مندید، Pako Forever یکی از بهترین گزینه‌های موجود در اپ‌استور و پلی‌استور است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: معرفی بازی ، Pako Forever
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار