بر اساس گفته‌های سازندگان، Syndicate بزرگترین نسخه سری AC تاکنون است و وسعت نقشه بازی نزدیک به ۳۰ درصد از نقشه عنوان Unity بزرگتر است.

ورود به یک دوره‌ تاریخی مدرن‌تر در بازی Assassins Creed Syndicate + ویژگی‌ها و تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی های سریالی که هر بار نسخه ای جدید و شگفت انگیز از آن ها وارد بازار می شود طرفداران خاص خود را دارند. طرفدارانی که شاید اقدام به تهیه همه این بازی ها نمایند تا تفاوت ها را بیابند و بهترین نسخه را تعیین کنند.

Assassins Creed Syndicate؛ نیز یکی از این بازی هاست که فرد را وارد یک دنیای هیجان انگیز ، تاریخی و در عین حال مدرن می‌کند و امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا اطلاعاتی را پیرامون این بازی شگفت انگیز و موفق به شما ارائه دهد. پس پیشنهادد می‌کنیم با ما همراه باشید.

ورود به یک دوره‌ی تاریخی مدرن‌تر در بازی Assassins Creed Syndicate +ویژگی ها و تصاویر

بازی Assassins Creed Syndicate

Syndicate در میان دنیای شگفت انگیز Assassins Creed، ویژگی‌های کاملا جدیدی را ارائه می‌دهد که سبب شده است تا تفاوت‌های بیشتری با نسخه‌های قبلی داشته باشد و سازنده آن نیز سعی کرده است تا بازی خود را به واسطه‌ این ویژگی‌ها گسترش دهد.


این مطلب را از دست ندهید: معرفی بازی Assassins Creed:Origins


ورود به یک دوره‌ تاریخی مدرن‌تر، ناخوداگاه باعث می‌شود تغییرات بسیاری را در بازی ببینیم. تغییراتی که گیم‌پلی بازی را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار داده است و از طرفی ایده‌ کنترل دو شخصیت در بازی مطرح می شود.

ورود به یک دوره‌ی تاریخی مدرن‌تر در بازی Assassins Creed Syndicate +ویژگی ها و تصاویر

اتفاقی که نخستین بار در این سری رخ داده و در نوع خود جالب است. کم‌کم باید حضور یک شخصیت اصلی شمشیر به دست را فراموش کنیم و به دیدن چند شخصیت تفنگ به دست در راس بازی‌های سری عادت کنیم.


دانلود کنید: بازی فوق العاده جذاب "Assassin's Creed" برای سیمبین


اما این به آن معنی نیست که در Syndicate مبارزه نفر به نفر فراموش شده باشد و استفاده از سلاح‌های سرد رونق خود را از دست داده باشد. Syndicate شاید مقدمه‌ای برای نسخه‌های بعدی سری باشد و به همین دلیل علاوه بر بعضی ویژگی‌های نسخه‌های قبلی، شاهد اتفاق‌های جدیدی در سراسر بازی هستیم که دید بهتری از نسخه‌های بعدی به ما می‌دهد.

ورود به یک دوره‌ی تاریخی مدرن‌تر در بازی Assassins Creed Syndicate +ویژگی ها و تصاویر

اما موضوعی که ما در این نسخه به دنبالش هستیم  بررسی ویژگی‌های آن است و مقایسه‌های صورت گرفته (به جز پیشرفت‌ها)، تاثیری روی ارزیابی نهایی از بازی نخواهد داشت. بر اساس گفته‌های سازندگان، Syndicate بزرگترین نسخه سری تاکنون است و وسعت نقشه بازی نزدیک به ۳۰ درصد از نقشه عنوان Unity بزرگتر است.


این مطلب را از دست ندهید: آغاز یک افسانه؛ تحلیل و بررسی بازی Assassin's Creed


تیم سازنده به خوبی از این فضای اضافی استفاده کرده تا جهان بازی را پویا‌تر از گذشته نشان دهد. در Syndicate سازندگان بر روی سرگرم کردن بازیکنان تمرکز کرده اند.

ورود به یک دوره‌ی تاریخی مدرن‌تر در بازی Assassins Creed Syndicate +ویژگی ها و تصاویر

در واقع بازی ابزار‌ها، سیستم‌ها و آزادی کاملی به بازیکن می‌دهد تا تجربه منحصر به فرد خود را خلق کند. یکی از دلایل موفقیت تیم سازنده در تحت تاثیر قرار دادن مخاطب خلق شخصیت‌های به یاد ماندنی و جذاب است.


دانلود کنید: شماره سوم مجله بازی‌های پارسی


همانطور که مشخص است برای ایجاد یک داستان درگیر کننده و موفق علاوه بر قهرمان‌های جذاب نیاز به شخصیت‌های منفی قدرتمند نیز دارید و نویسندگان در هر دو بخش عملکرد خوبی داشته‌اند.

ورود به یک دوره‌ی تاریخی مدرن‌تر در بازی Assassins Creed Syndicate +ویژگی ها و تصاویر


این مطلب را از دست ندهید: تایید حضور شخصیت مدوسا در عنوان Assassin's Creed Odyssey


Crawford Starrick یکی از بهترین شخصیت‌های منفی سری به حساب می‌آید. او تا حدی به شخصیت جوکر در سری بازی‌های بتمن Rocksteady شباهت دارد. Syndicate بازی خوبی است، اما اگر در دنیای اساسین‌ها غرق شده اید و بیشتر نسخه‌های آن را بازی کرده اید، این بازی چیز زیادی ارائه نمی‌دهد، ولی بازی هم تجربه اش خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/

بررسی بازی AC Syndicate

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار