رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد تصادف در اکثر محور‌های استان به وقوع پیوست که در اثر این تصادفات ۶ نفر از شهروندان به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون تعداد ۶ فقره تصادف از طریق مرکز اعلام شد که بلافاصله کارشناسان پلیس راه و همچنین عوامل امدادی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این تصادفات در محور‌های "کنار گزار شمالی، فرعی پیش قلعه، محور رباط قره بیل، روستای تاتار و محور شیروان بجنورد" به وقوع پیوسته، افزود: در اثر این حوادث تعداد ۶ نقر از شهروندان عزیز به شدت مجروح که بلافاصله توسط عوامل امدادی حاضر در صحنه برای مداوا به مراکز درمانی انتقال شدند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه این حوادث هیچ گونه فوتی در پی نداشت ، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان حاضر در محل‌های وقوع تصادفات علت عمده این حوادث تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم بوده است.

رئیس پلیس راه استان در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه در چند روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی در اکثر محور‌های استان هستیم لذا می‌طلبد به جهت لغزندگی معابر، رانندگان عزیز همواره قوانین راهنماتیی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ و دلخراش در محور‌های استان نباشیم.

گفتنی است: در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس راه استان هم اکنون وضعیت جاده‌های استان مطلوب بوده و ترافیک نیز در محور‌ها روان و بدون هیچ گونه مشکل خاصی انجام می‌شود.

انتهای پیام / ب.

وقوع ۶ مورد تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.