نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:مجوز تاسیس اداره‌کل راه آهن آذربایجان ۲ به مرکزیت ارومیه اخذ شد.

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: مجوز تاسیس اداره‌کل راه آهن آذربایجان ۲ به مرکزیت ارومیه از وزارت راه و شهرسازی اخذ شد.

وی اضافه کرد: اداره راه آهن آذربایجان ۲ شامل بر سه اداره زیربنایی، بهره برداری و ناوگان و اداره امور عمومی از سوزن خروجی ایستگاه میانه تا ایستگاه ارومیه است که زیر نظر اداره کل راه آهن آذربایجان و در قالب معاونت اداره کل راه آهن آذربایجان تاسیس می‌شود.

بهادری با بیان اینکه در حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در آذربایجان‌غربی زندگی می‌کنند و این استان با سه کشور خارجی هم‌مرز است، افزود: در این استان ۶ پایانه مرزی سرو، رازی، بازرگان، تمرچین، گیله و پلدشت و هشت گمرک رسمی وجود داشته و از سویی وجود ایستگاه راه‌آهن قره‌تپه به سلماس و ظرفیت‌های فراوان در بخش کشاورزی و معدنی تاسیس چنین اداره کلی در آذربایجان‌غربی را ضروری می‌کرد.

وی در ارتباط با نحوه گزینش افراد شاغل در اداره کل راه‌آهن آذربایجان ۲ به مرکزیت ارومیه تصریح کرد: نیروهای مورد نیاز این اداره کل از طریق آزمون استخدامی از میان افراد بومی برگزیده می‌شود.

انتهای پیام/م

مجوز تاسیس اداره‌کل راه آهن آذربایجان ۲ به مرکزیت ارومیه اخذ شد

برچسب ها: قطار ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.